Загальна електротехніка

 

  ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Найменування показника

Галузь знань, спеціальність, освітньо-професійна програма, освітньо-професійний ступінь

Характеристика навчальної дисципліни, форма навчання

Кількість кредитів – 2,0

 

Галузь знань:

13 Механічна інженерія

Форма навчання

інституційна (очна(денна)

Кількість змістових модулів - два

 

Спеціальність:

131 Прикладна механіка

Статус дисципліни

Електротехніка з основами електроніки

 Обов’язкова дисципліна циклу, який формує загальні компетентності

Загальна кількість годин - 60

 

Освітньо-професійний ступінь:

 

фаховий молодший бакалавр

Лекції - 18

Лабораторні заняття - 10

Модульні контрольні роботи (за змістовими модулями) - 4

Самостійна робота студента - 28

Кількість аудиторних годин на тиждень - 2

Відповідно до навчального плану

Вид підсумкового контролю

V с – ЗАЛІК


ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

 

№ п/п

Найменування змістових модулів

(розділів)

Кількість аудиторних годин

Сам.

робота

Заг. обсяг

годин

 

лекції

практичні

лабораторні

семінар

МКР, ККР,

ОКР

Всього

ауд.

годин

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

1

Змістовий модуль 1  Загальні відомості, електричні кола та ланцюги, електромагнетизм

12

-

6

-

2

20

8

28

 

2

Змістовий модуль 2  Відомості про трансформатори, двигуни постійного та змінного струму Основи електроніки

6

-

4

-

2

12

20

32

 

Всього за V семестр

18

-

10

-

4

32

28

60

 

Форма підсумкового контролю (семестровий контроль) - залік

Всього з дисципліни

18

-

10

-

4

32

28

60

 


Таблиця 1– Теми лабораторних робіт

№ з/п

Назва теми

Кількість годин

1.

Вивчення властивостей з’єднання резисторів

2

2.

Вимірювання електричного опору

2

3.

Дослідження трифазного кола при з’єднанні споживачів зіркою

2

4.

Дослідження роботи однофазного трансформатора

2

5.

Дослідження роботи трифазного асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором

2

 

Всього

10


Таблиця 2 – Самостійна робота студентів

№ з/п

Назва теми

Кількість годин

1

2

3

1.

Нелінійні електричні ланцюги постійного струму Основні поняття електромагнетизму та електромагнітної індукції

2

2.

Елктромагнітні сили, магнітне поле та індуктивність. Електромагнітна індкуція

2

3.

Ланцюги з активним опіром, ємністю та індуктивністю

2

4.

Схеми з’єднання обмоток генератору Призначення нейтрального дроту. Потужність трифазного кола

2

5.

Робота трансформаторів під навантаженням Класифікація трансформаторів та їх використання

2

6.

Двигуни постійного струму, принцип дії та призначення Загальні поняття, вибір, схеми та розрахунок електродвигунів

2

7.

Передача та розподіл електричної енергії. Елементи устрою електричних ланцюгів Вибір кабелю та дротів

2

8.

Діоди, транзистори, тиристори, їх призначення, схеми Призначення, устрій та принцип роботи електромагнітних ламп та електронно-проміневих трубок

2

9.

Фотоелектронні та оптоелектронні прилади, їх призначення

2

10.

Призначення, схеми однофазних та трифазних електронних випрялячів

2

11.

Загальні відомості, призначення, види, схеми електронних підсилювачів Різновиди підсилювачів, зв’язки в підсилювачах

2

12.

Загальні відомості, призначення, класифікація, схеми електронних генераторів

2

13.

Тригери, лічільники імпульсів, регістри, дешефратори, суматори, їх призначення

2

14.

Електромагнітні, магнітні та електронні елементи автоматики

2

 

Всього

28

                  КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

 Загальні критерії оцінювання результатів навчання 

Оцінювання знань, вмінь та навичок студентів враховує види занять, які згідно з програмою дисципліни “Електротехніка з основами електроніки ” передбачають лекційні, лабораторні заняття, а також самостійну роботу та виконання контрольної роботи.

Контрольні заходи для студентів   включають поточний і підсумковий контроль..

Перевірка і оцінювання знань студентів проводиться в таких формах:

-        оцінювання виконання лабораторних робіт;

-        проведення    контролю знань за змістовими модулями;

-        проведення підсумкового контролю.

 Для оцінювання знань використовують чотирибальну шкалу.

Відмінно

Ø Чітко і вичерпно відповідає на питання в об’ємі програми;

Ø Знає закони Ома, Кіргофа. Вміє їх розрахувати

Ø Знає види вимірювальні прилади

Ø Володіє знаннями про зварювальні трансформатори та двигуни постійного і змінного струму

Ø Знає принципи роботи двигунів, трансформаторів, випрямлячів

Ø Знає призначення діодів, тиристорів, транзисторів.

Ø Знає призначення, устрій та принцип роботи електронних ламп та електронно- променевих трубок

Ø Знає призначення , види та вміє намалювати схеми електронних підсилювачів

Ø Знайомий з рекомендованою літературою.

Добре

Ø Достатньо повно відповідає на питання в об’ємі програми;

Ø Допускає незначні помилки в відповідях і виправляє їх при додаткових питаннях викладача;

Ø Має уявлення, але допускає неточності при відповідях на питання пов’язаних з електричними схемами, розрахунками.

 Задовільно

Ø Виявляє суттєві недоліки в знані окремих розділів програми;

Ø Допускає суттєві помилки у відповідях на запитання, але здатний виправити їх при додаткових питаннях викладача;

Незадовільно

Ø Не відповідає на окремі питання, виявляє незнання окремих розділів дисципліни;

Ø У відповідях допускає суттєві і принципові помилки і не може їх виправити при додаткових питаннях викладача;

 

Порядок здійснення поточного контролю виконання лабораторних занять.

Поточне оцінювання виконання лабораторних робіт здійснюється під час проведення лабораторних занять і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи. Об’єктами такого контролю є:

підготовка до лабораторних занять та якість ведення журналу лабораторних занять;

виконання завдань безпосередньо на лабораторних заняттях;

захист лабораторних робіт.

Оцінка знань студентів проводиться щодо кожної лабораторної роботи за системою «зараховано» або   «не зараховано».

Проведення контролю за змістовими модулем - контроль рівня знань передбачає виявлення та опанування студентом матеріалу лекційного розділу, та вміння застосувати його для вирішення практичної ситуації,  проводиться у вигляді письмової контрольної роботи або тестування.

Проведення підсумкового модулю.

 Умовою допуску до іспиту є позитивні оцінки з поточного контролю знань за змістовими модулями, успішний захист лабораторних  робіт

Іспит здійснюється в письмовій формі за індивідуальними відповідями, що дає можливість здійснювати оцінювання знань студента з усієї дисципліни


Комментариев нет:

Отправить комментарий