Електротехніка з основами електроніки

 

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Найменування показника

Галузь знань, спеціальність, освітньо-професійна програма, освітньо-професійний ступінь

Характеристика навчальної дисципліни, форма навчання

Кількість кредитів – 4,0

 

Галузь знань:

13 Механічна інженерія

Форма навчання

інституційна (очна(денна)

Кількість змістових модулів - три

 

Спеціальність:

131 Прикладна механіка

Статус дисципліни

Електротехніка з основами електроніки

 Обов’язкова дисципліна циклу, який формує загальні компетентності

Загальна кількість годин - 120

 

Освітньо-професійний ступінь:

 

фаховий молодший бакалавр

Лекції - 34

Лабораторні заняття - 30

Модульні контрольні роботи (за змістовими модулями) - 6

Самостійна робота студента - 56

Кількість аудиторних годин на тиждень - 2

Відповідно до навчального плану

Вид підсумкового контролю

V с – екзамен,


ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

№ п/п

Найменування змістових модулів

(розділів)

Кількість аудиторних годин

Сам.

робота

Заг. обсяг

годин

 

лекції

практичні

лабораторні

семінар

МКР, ККР,

ОКР

Всього

ауд.

годин

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

1

Змістовий модуль 1  Загальні відомості, електричні кола та ланцюги, електромагнетизм

14

-

10

 

2

26

22

48

 

2

Змістовий модуль 2  Відомості про трансформатори, двигуни постійного та змінного струму

8

-

8

-

2

18

18

36

 

3

 

Змістовний модуль 3 : Основи електроніки

6

-

12

-

2

20

16

36

 

Всього за V семестр

28

-

30

-

6

64

56

120

 

 

Форма підсумкового контролю (семестровий контроль) – екзамен

 

Всього з дисципліни

28

-

30

-

6

64

56

120

 


Таблиця 1– Теми лабораторних робіт

№ з/п

Назва теми

Кількість годин

1.

Вивчення властивостей з’єднання резисторів

2

2.

Вимірювання електричного опору

2

3.

Паралельне з’єднання котушки та конденсатора

2

4.

Дослідження трифазного кола при з’єднанні споживачів зіркою

2

5.

Дослідження трифазного кола при з’єднанні споживачів трикутником

2

6.

Дослідження роботи однофазного трансформатора

2

7.

Дослідження роботи трифазного асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором

2

8.

Дослідження трифазного асинхронного двигуна з короткозамкненим роторм постійного струму

2

9.

Випробування генератора постійного струму з паралельним збудженням

2

10.

Дослідження напівпровідникового діода

2

11.

Ознайомитися з устроєм та  принципом роботи тиристору

2

12.

Дослідження біполярного транзистора

2

13.

Ознайомитися з роботою електронного осцилографа

2

14.

Дослідження властивостей напівпровідникового підсилювача

2

15.

Дослідження властивостей електричного підсилювача

2

 

Таблиця 2 – Самостійна робота студентів

№ з/п

Назва теми

Кількість годин

1

2

3

1.

Електричний ланцюг. Визначення схеми з’єднання та її розрахунок. Електричний опір та провідність

4

2.

Нелінійні електричні ланцюги постійного струму

2

3.

Основні поняття електромагнетизму та електромагнітної індукції

2

4.

Елктромагнітні сили, магнітне поле та індуктивність. Електромагнітна індкуція

4

5.

Ланцюги з активним опіром, ємністю та індуктивністю

4

6.

Схеми з’єднання обмоток генератору

2

7.

Призначення нейтрального дроту. Потужність трифазного кола

4

8.

Робота трансформаторів під навантаженням

2

9.

Класифікація трансформаторів та їх використання

2

10.

Устрій, принцип роботи асинхроного двигуна Однофазні асинхронні двигуни, принцип роботи

4

11.

Електричні машини земного струму, їх призначення, устрій та принцип дії

4

12.

Двигуни постійного струму, принцип дії та призначення

2

13.

Загальні поняття, вибір, схеми та розрахунок електродвигунів

 

2

14.

Передача та розподіл електричної енергії. Елементи устрою електричних ланцюгів

2

15.

Призначення, устрій та принцип роботи електромагнітних ламп та електронно-проміневих трубок

2

16.

Фотоелектронні та оптоелектронні прилади, їх призначення

2

17.

Загальні відомості, призначення, види, схеми електронних підсилювачів

2

18.

Різновиди підсилювачів, зв’язки в підсилювачах

4

19.

Тригери, лічільники імпульсів, регістри, дешефратори, суматори, їх призначення

2

20.

Електромагнітні, магнітні та електронні елементи автоматики

4

 

Всього

56

 

                         КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

 Загальні критерії оцінювання результатів навчання 

Оцінювання знань, вмінь та навичок студентів враховує види занять, які згідно з програмою дисципліни “Електротехніка з основами електроніки ” передбачають лекційні, лабораторні заняття, а також самостійну роботу та виконання контрольної роботи.

Контрольні заходи для студентів   включають поточний і підсумковий контроль..

Перевірка і оцінювання знань студентів проводиться в таких формах:

-        оцінювання виконання лабораторних робіт;

-        проведення    контролю знань за змістовими модулями;

-        проведення підсумкового контролю.

 Для оцінювання знань використовують чотирибальну шкалу.

Відмінно

Ø Чітко і вичерпно відповідає на питання в об’ємі програми;

Ø Знає закони Ома, Кіргофа. Вміє їх розрахувати

Ø Знає види вимірювальні прилади

Ø Володіє знаннями про зварювальні трансформатори та двигуни постійного і змінного струму

Ø Знає принципи роботи двигунів, трансформаторів, випрямлячів

Ø Знає призначення діодів, тиристорів, транзисторів.

Ø Знає призначення, устрій та принцип роботи електронних ламп та електронно- променевих трубок

Ø Знає призначення , види та вміє намалювати схеми електронних підсилювачів

Ø Знайомий з рекомендованою літературою.

Добре

Ø Достатньо повно відповідає на питання в об’ємі програми;

Ø Допускає незначні помилки в відповідях і виправляє їх при додаткових питаннях викладача;

Ø Має уявлення, але допускає неточності при відповідях на питання пов’язаних з електричними схемами, розрахунками.

 Задовільно

Ø Виявляє суттєві недоліки в знані окремих розділів програми;

Ø Допускає суттєві помилки у відповідях на запитання, але здатний виправити їх при додаткових питаннях викладача;

Незадовільно

Ø Не відповідає на окремі питання, виявляє незнання окремих розділів дисципліни;

Ø У відповідях допускає суттєві і принципові помилки і не може їх виправити при додаткових питаннях викладача;

 

Порядок здійснення поточного контролю виконання лабораторних занять.

Поточне оцінювання виконання лабораторних робіт здійснюється під час проведення лабораторних занять і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи. Об’єктами такого контролю є:

підготовка до лабораторних занять та якість ведення журналу лабораторних занять;

виконання завдань безпосередньо на лабораторних заняттях;

захист лабораторних робіт.

Оцінка знань студентів проводиться щодо кожної лабораторної роботи за системою «зараховано» або   «не зараховано».

Проведення контролю за змістовими модулем - контроль рівня знань передбачає виявлення та опанування студентом матеріалу лекційного розділу, та вміння застосувати його для вирішення практичної ситуації,  проводиться у вигляді письмової контрольної роботи або тестування.

Проведення підсумкового модулю.

 Умовою допуску до іспиту є позитивні оцінки з поточного контролю знань за змістовими модулями, успішний захист лабораторних  робіт

Іспит здійснюється в письмовій формі за індивідуальними відповідями, що дає можливість здійснювати оцінювання знань студента з усієї дисципліни

 

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий