ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Найменування показника |
Галузь знань, спеціальність,
освітньо-професійна програма, освітньо-професійний ступінь |
Характеристика навчальної
дисципліни, форма навчання |
Кількість кредитів – 4,0 |
Галузь знань: 13
Механічна інженерія |
Форма навчання інституційна (очна(денна) |
Кількість змістових модулів - три |
Спеціальність: 131
Прикладна механіка |
Статус дисципліни Електротехніка з основами електроніки Обов’язкова дисципліна циклу, який формує
загальні компетентності |
Загальна кількість годин - 120 |
Освітньо-професійний ступінь: фаховий
молодший бакалавр |
Лекції - 34 Лабораторні заняття - 30 Модульні контрольні роботи (за змістовими модулями) - 6 Самостійна робота студента - 56 |
Кількість аудиторних годин на
тиждень - 2 Відповідно
до навчального плану |
Вид підсумкового контролю V с – екзамен, |
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№ п/п |
Найменування змістових модулів (розділів) |
Кількість
аудиторних годин |
Сам. робота |
Заг. обсяг годин |
|
|||||
лекції |
практичні |
лабораторні |
семінар |
МКР,
ККР, ОКР |
Всього ауд. годин |
|
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
1 |
Змістовий модуль 1
Загальні відомості, електричні кола та ланцюги, електромагнетизм |
14 |
- |
10 |
|
2 |
26 |
22 |
48 |
|
2 |
Змістовий модуль 2 Відомості про трансформатори, двигуни
постійного та змінного струму |
8 |
- |
8 |
- |
2 |
18 |
18 |
36 |
|
3 |
Змістовний модуль 3 : Основи електроніки |
6 |
- |
12 |
- |
2 |
20 |
16 |
36 |
|
Всього за V семестр |
28 |
- |
30 |
- |
6 |
64 |
56 |
120 |
|
|
Форма підсумкового контролю (семестровий контроль) –
екзамен |
||||||||||
Всього з
дисципліни |
28 |
- |
30 |
- |
6 |
64 |
56 |
120 |
|
Таблиця 1–
Теми лабораторних робіт
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
1. |
Вивчення властивостей з’єднання резисторів |
2 |
2. |
Вимірювання електричного опору |
2 |
3. |
Паралельне з’єднання котушки та конденсатора |
2 |
4. |
Дослідження трифазного кола при з’єднанні
споживачів зіркою |
2 |
5. |
Дослідження трифазного кола при з’єднанні
споживачів трикутником |
2 |
6. |
Дослідження роботи однофазного трансформатора |
2 |
7. |
Дослідження роботи трифазного асинхронного
двигуна з короткозамкненим ротором |
2 |
8. |
Дослідження трифазного асинхронного двигуна з
короткозамкненим роторм постійного струму |
2 |
9. |
Випробування генератора постійного струму з
паралельним збудженням |
2 |
10. |
Дослідження напівпровідникового діода |
2 |
11. |
Ознайомитися з устроєм та принципом роботи тиристору |
2 |
12. |
Дослідження біполярного транзистора |
2 |
13. |
Ознайомитися з роботою електронного осцилографа |
2 |
14. |
Дослідження властивостей напівпровідникового підсилювача |
2 |
15. |
Дослідження властивостей електричного
підсилювача |
2 |
Таблиця 2 –
Самостійна робота студентів
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
1 |
2 |
3 |
1. |
Електричний ланцюг. Визначення схеми з’єднання
та її розрахунок. Електричний опір та провідність |
4 |
2. |
Нелінійні електричні ланцюги постійного
струму |
2 |
3. |
Основні поняття електромагнетизму та
електромагнітної індукції |
2 |
4. |
Елктромагнітні сили, магнітне поле та
індуктивність. Електромагнітна індкуція |
4 |
5. |
Ланцюги з активним опіром, ємністю та
індуктивністю |
4 |
6. |
Схеми з’єднання обмоток генератору |
2 |
7. |
Призначення нейтрального дроту. Потужність
трифазного кола |
4 |
8. |
Робота
трансформаторів під навантаженням |
2 |
9. |
Класифікація
трансформаторів та їх використання |
2 |
10. |
Устрій, принцип роботи асинхроного двигуна
Однофазні асинхронні двигуни, принцип роботи |
4 |
11. |
Електричні машини земного струму, їх
призначення, устрій та принцип дії |
4 |
12. |
Двигуни
постійного струму, принцип дії та призначення |
2 |
13. |
Загальні
поняття, вибір, схеми та розрахунок електродвигунів
|
2 |
14. |
Передача та розподіл електричної
енергії. Елементи устрою електричних ланцюгів |
2 |
15. |
Призначення, устрій та принцип роботи
електромагнітних ламп та електронно-проміневих трубок |
2 |
16. |
Фотоелектронні та оптоелектронні прилади, їх
призначення |
2 |
17. |
Загальні відомості, призначення,
види, схеми електронних підсилювачів |
2 |
18. |
Різновиди підсилювачів, зв’язки в підсилювачах |
4 |
19. |
Тригери,
лічільники імпульсів, регістри, дешефратори, суматори, їх призначення |
2 |
20. |
Електромагнітні, магнітні та електронні елементи
автоматики |
4 |
|
Всього |
56 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
Загальні критерії оцінювання результатів навчання
Оцінювання знань, вмінь та
навичок студентів враховує види занять, які згідно з програмою дисципліни “Електротехніка
з основами електроніки ” передбачають лекційні, лабораторні заняття, а також
самостійну роботу та виконання контрольної роботи.
Контрольні заходи для
студентів включають поточний і
підсумковий контроль..
Перевірка і оцінювання знань
студентів проводиться в таких формах:
-
оцінювання виконання лабораторних робіт;
-
проведення контролю знань за змістовими модулями;
-
проведення підсумкового контролю.
Для оцінювання знань використовують
чотирибальну шкалу.
Відмінно
Ø Чітко і
вичерпно відповідає на питання в об’ємі програми;
Ø Знає
закони Ома, Кіргофа. Вміє їх розрахувати
Ø Знає
види вимірювальні прилади
Ø Володіє
знаннями про зварювальні трансформатори та двигуни постійного і змінного струму
Ø Знає
принципи роботи двигунів, трансформаторів, випрямлячів
Ø Знає
призначення діодів, тиристорів, транзисторів.
Ø Знає
призначення, устрій та принцип роботи електронних ламп та електронно-
променевих трубок
Ø Знає
призначення , види та вміє намалювати схеми електронних підсилювачів
Ø Знайомий
з рекомендованою літературою.
Добре
Ø Достатньо
повно відповідає на питання в об’ємі програми;
Ø Допускає
незначні помилки в відповідях і виправляє їх при додаткових питаннях викладача;
Ø Має уявлення,
але допускає неточності при відповідях на питання пов’язаних з електричними
схемами, розрахунками.
Задовільно
Ø Виявляє
суттєві недоліки в знані окремих розділів програми;
Ø Допускає
суттєві помилки у відповідях на запитання, але здатний виправити їх при
додаткових питаннях викладача;
Незадовільно
Ø Не
відповідає на окремі питання, виявляє незнання окремих розділів дисципліни;
Ø У
відповідях допускає суттєві і принципові помилки і не може їх виправити при
додаткових питаннях викладача;
Порядок здійснення поточного контролю виконання лабораторних занять.
Поточне оцінювання виконання
лабораторних робіт здійснюється під час проведення лабораторних занять і має на
меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи.
Об’єктами такого контролю є:
підготовка до лабораторних занять
та якість ведення журналу лабораторних занять;
виконання завдань безпосередньо
на лабораторних заняттях;
захист лабораторних робіт.
Оцінка знань студентів
проводиться щодо кожної лабораторної роботи за системою «зараховано» або «не зараховано».
Проведення контролю за змістовими
модулем - контроль рівня знань передбачає виявлення та опанування студентом
матеріалу лекційного розділу, та вміння застосувати його для вирішення практичної
ситуації, проводиться у вигляді
письмової контрольної роботи або тестування.
Проведення підсумкового модулю.
Умовою допуску до іспиту є позитивні оцінки з
поточного контролю знань за змістовими модулями, успішний захист
лабораторних робіт
Іспит здійснюється в письмовій
формі за індивідуальними відповідями, що дає можливість здійснювати оцінювання
знань студента з усієї дисципліни
Комментариев нет:
Отправить комментарий